دردونه ی من وبابایی

خدایا مگذار برای پناه از خطر دعا کنم.

1393/4/29 23:29
نویسنده : معصوم
439 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا خسته ام ،

از بد بودن هایم ...

از اینهمه تظاهر به خوب بودن هایی که نیستم .

از آفرینش کوهها و آسمانها و هستی که سخت تر نیست ...

خوبم کن ؛

فقط همین.

وسوسه های نفس نگذاشت، جانم در نهر رجب تطهیر شود؛

از در آویختگان درخت طوبای شعبان هم که نبودم؛

ترحم فرما و در دریای رحمت رمضانت مستقرم نما ...

 

ای کاش یک بار خالصانه و از ته ته دل بتونم این دعا رو زمزمه کنم:


الهی انت کما احب فجعلنی کما تحب


خدایا! تو اون جوری هستی که من دوست دارم، منم اون جوری کن که خودت دوست داری!

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان پرنسا
4 مرداد 93 8:32
عزیز دلممم ان شاالله به زودیییی زودددددد نینی خاله میاد تو دلت و هم مارو یه عالمه خوشحال میکنه و هم مامان جونیشووووووو الهییی امینننننن عزیزم فداتشم دعام کن دعا کن دوقلو باردار شم دهنم .... بشه
شبنم
1 مهر 93 14:57
سلام منم مثل شمامنتظرم ایشالازود نی نی بیادتودلت گلم به وبلاگم سر بزن راستی منم تگکلوپ تنبلی تخمدان عضوم‌اونجامیبینمت
معصوم
پاسخ
سلام گلم ممنونم به وبم سرزدی انشاا... خبر مامان شدنتو بدی عزیزم