دردونه ی من وبابایی

بدون عنوان

1393/2/6 15:13
نویسنده : معصوم
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای گلم که وبلاگو میخونین خیلی وقته مطلبی ننوشتم عید مشهد بودم واز امام رضا خواستم عیدی منو بهم بده وبعد یکسال منم طعم شیرین مادرشدنو بچشم فردا تکلیفم معلوم میشهمتفکر خدا کنه مامان شده باشم هرچند این ماه اصلا امیدی نداشتم اما چند روزه یه حس خاصی دارم حس میکنم انتظارم تموم شده خدا کنه حسم درست باشه ومنم زودی خبر خوش مامان شدنمو واستون تو وبلاگم بزارمقلب واسم دعا کنین    یا امام رضاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هوامو داشته باشششششششششششش بزار دوروز دیگه با بی بی چک مثبت بیام نزار ناامید برگردم

 

مگو که بی خِردم، هیچکس نمی خَردم
کرامت تو به بالای دست می بردم

اگر جدا کنی از خود مرا کم از صفرم
وگر کنار تو باشم فزون تر از عددم

ای مولا علی علی موسی الرضا…
ای مولا علی علی موسی الرضا…

گدائی درت از خلق بی نیازم کرد
که در سوال، کسی جز تو را صدا نزنم

هزار بار شدم غافل از تو دیدم باز
فزونی کرمت سوی این حرم کشدم

ز کثرت کرمت ای کریم اهل البیت
خجالتی که کشیدم هماره می کشدم

بهای یک ثمن بخس هم ندارم لیک
به لطف خویش امام رئوف می خردم

ای مولا علی علی موسی الرضا…
ای مولا علی علی موسی الرضا…

مگو که بی خِردم، هیچکس نمی خَردم
کرامت تو به بالای دست می بردم

اگر جدا کنی از خود مرا کم از صفرم
وگر کنار تو باشم فزون تر از عددم

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مهتاب
10 اردیبهشت 93 12:27
منوص مهربونم ایشالله به حق امام رضا زود زود طعم مادر شدن و لذتش میبری مامان 93
معصوم
پاسخ
سلام عخش منننننننن قربونت فداتشم انشاا......... تو واریا جونم وشوهر گلت همیشه سالم باشین
نادیا
16 اردیبهشت 93 0:42
عزیزززززززززززززم انشالله به زودی با خبرهای خوش میایی []
معصوم
پاسخ
نادیای عزیزم عشق من میسیییییی گلم این بار هم نشد اما امیدم به خداست انشاا........ خبر مامان شدنت گلم