دردونه ی من وبابایی

بدون عنوان

1393/3/29 0:10
نویسنده : معصوم
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت دوستهای گلم که همیشه به وبلاگم سر میزنین امشب بدجور دلم گرفته خیلی گریه کردم نمیدونم چی بگم از کجا بگم چجوری بگم امشب به اندازه دنیا رو دلم غمه دلم حرم میخواد دلم میخواد برم حرم امامرضاع زار بزنم گریه کنم التماسش کنم کمکم کنه یا امام رضاااااااااااااااااااااااااااااا خودت هوای دل شکستمو داشته باش یا امام رضاااااا گدای توام منو دریاب

میدونم روسیام           من اگه بی وفام

ولی عشقم اینه         عاشق این آقام

منتظر یه اشارم          هرچی که دارم بزارم

دلمو زیارت بیارم          منی که آوارم

دلم اگه بیقراره            چشام اگه هی میباره

ولی دلم غم نداره        آقام دوستم داره   

میشه شاهی کنی      منو راهی کنی

چی میشه به منم         یه نگاهی کنی

هرکی که حاجترواشد     گدا اومد پادشاه شد

عاشق آقام رضاشد        خادم آقاشد

منم اومدم گداشم         کفترگنبدطلاشم

انشاا...حاجت رواشم      خادم آقاشم

خوردم آب و دونت                که شدم دیونت

آب زمزم کجا                 آب سقا خونت

 

پسندها (1)

نظرات (2)

سوگل مامان رسا
31 خرداد 93 12:30
قربون اون دل شکسته ات برم ایشاا... خیلی زود خدا دلتو شاد کنه کارای خدا بی حکمت نیست عزیزم فقط امیدتو از دست نده [پاسخ سلام عزیزم سوگل جونممممم رسا جونم خوبه؟ خاله قربونش بره ممنونم ب وبلاگم سرزدی واسم دعا کن
مهتاب مامان اریا
7 تیر 93 12:44
قربون اون دلت برم نبینم که گریه میکنی منوصم من دلم اون منوص شاد شاد میخواد ایشالا... زود زود به تمام خواسته های دلت میرسی گلم.
معصوم
پاسخ
الهی قربونت بشم من مهربون انشاا...... زودتر مامانت وهمسری خوب بشن واریا جونمم سرماخوردگیش خوب بشه قربونش بره خالش