دردونه ی من وبابایی

بدون عنوان

1392/12/17 21:52
نویسنده : معصوم
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه من

من وبابایی چند ماهی میشه منتظر اومدنتیم اما هنوز خداجونم صلاح ندونسته که بیای تو زندگیمون خودت با خداجونم صحبت کن بهش بگو دلم واسه مامانی وبابایی تنگ شدهقلب خدا جونم مهربونه وتورو زود میفرسته پیش ماخیال باطل

بابایی به روی خودش نمیاره اما من میدونم از ته دلش منتظره که بیای عزیزم وحتی واست اسم هم انتخاب کردچشمک بابایی میگه اگه پسر بودی اسمتو بزاریم اهورا الهی قربون اسم نازت بشم من ومنم به بابایی گفتم اگه دخمل شدین شما من واستون اسم انتخاب کنمخجالت

این وبلاگو به اصرار خاله مهتاب جونت درست کردم انشاا.......... خاله مهتاب جون زایمان راحتی داشته باشه واریا جونم صحیح وسالم بدنیا بیادقلب

 

یه چیزهایی واست خریدم زیاد نیست اما اگه بیای قول میدم بهترینهارو واست بخریمقلب

 

 

 

تب سنج پستونکی موزیکال

 

زنجیر پستونکقلب

 

پیشبند خوشگلتخوشمزه

 

 

انشاا............ که اومدی کلی چیزهای خوشگل واست میخرم وعکسشو میزارم تو وبلاگت عزیز دلمقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهتاب
17 اسفند 92 10:36
منوصم سلام مبارک وبلاگت خانمی ایشالا... نینی خوجلت زودی تو دل مامان مهربونش جا خوش میکنی هی میایی از نی نی خاله کلی مطلب مینوسی فدات عزیزم که به یادم بودی جیگرم
معصوم
پاسخ
مهتاب جونم سلام عزیزم قربونت انشاا........... تو هم زایمان راحتی داشته باشی واریا جونم وتو بغلت بگیری
لیدا آبی
17 اسفند 92 10:37
به به مبارکه عزیزممممممممممم انشاء ا... زود زود خاطرات بارداریتو اینجا بخونیم عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممم عروسممممممممممممممممممممممممممم منوصمممممممممممممممممممممممممم
معصوم
پاسخ
لیدا جونم مهربونم عشقم قربونت برم انشاا.......... هردوتامون به زودی زود مامان میشیم
باران
17 اسفند 92 16:18
سلامممممممممم جیگری.تو کی وب درستیدی ضعیفه قلبون دوست خوب و خانوم و مهربونم بشم انشالله زوده زود میای اینجا عکسای عزیزمونو میذاری میبینیم. امییییییین
معصوم
پاسخ
سلام باران جونم چند روزی میشه درست کردم مواظب نی نی تو دلت باش خاله قربونشون بره
باران
17 اسفند 92 16:21
راستی ما تورا میلینکیم.تو ما را بلینک خخخخخخخخخخخخخ
معصوم
پاسخ
میلینکمت
ساناز مامان نیکان
27 اسفند 92 0:17
ملوسک من....وبلاگت مبارک عزیز دلم. انشالا که به زودی زود اولین پستی که میزاری اینجا بیبی چک +++ت باشه و ما بیایم و کلی برات خوشحالی کنیم. میبوسمتتتتت چقدر پیشبندش ناناسه....جونممممم...مبارک نینی جونیت باشه عسلم
معصوم
پاسخ
ساناز جونم قربونت برم مهربون نیکانمو ازطرف من محکم ببوسسسسسسسسسسس
سوگلی
1 اردیبهشت 93 11:02
منوص مبارکه وبت ایشاا... به زودی خبر بارداریتو بخونم عزیزم خوش به حال نینی با این مامان خوش سلیقه چه پیشبندو پاپوش خوشگلی راستی لینکت کردم
معصوم
پاسخ
سوگلی جونم عزیزمممممممممممم قربونت برم مننننننننننننننن انشاا........... بارداری وزایمان راحتی داشته باشییییییییییییییییییییییییییییی
مهتاب مامان اریا
12 خرداد 93 16:18
سلام مهربونم نمیخواهی وبلاگ گل دخملمون شاه پسملمون اپ کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
معصوم
پاسخ
مهتاب جونم قربونت برم دلم برات یه ذله شده اریا جونم خوبه؟ گلم فداتشم